визитните картички

Как визитните картички помагат на бизнеса

Задавали ли сте си въпроса как визитните картички могат да направят Вашия бизнес успешен?

Днес всички знаем значението на визитките. Те са неразделна част от всеки добър маркетингов план, като касаят неговия размер и цели. Дават информация за най-мощната част от всеки бизнес. Разбира се, не можете да очаквате от Вашата визитна картичка да разкаже цялата история на фирма Ви.

Как визитните картички помагат на бизнесаТова, което се очаква тя да направи, е да представи професионален имидж, който хората ще запомнят. Визитка може да изгради или разруши първото впечатление на клиента от Вашата компания. В действителност, тази малка карта прави такова впечатление, каквото и Вашият външен вид – например костюма, който сте облекли или куфарчето, което носите.

Изберете стил на визитните картички, който е подходящ за Вашия бизнес, индустрия и личен стил. Ако сте механик, чиято специалност е преобразяването на стари Beetles автомобили в дюнни бъгита, то черно-бяло гравирана карта е добър избор. Когато изработвате дизайна на проекта, започнете със стила, който най-добре подкрепя проекцията на Вашия бизнес. За да Ви помогнем да започнете, ще представим 5 различни стилове визитни карти, които може да обмислите:

  • Основни (базови) карти. Основната карта обикновено се отпечатва с черно мастило върху обикновена бяла или кремава основа. Това е добър избор на стил, когато трябва да сте практичен. Това е лесен подход, обръщащ се към потенциални клиенти, които няма да бъдат впечатлени от модерният дизайн – хората, които искат “само фактите”. Дизайнът е изчистен, а информацията е ясна и кратка.
  • Карти-снимки. Поставяйки лицето си на картичката, независимо дали това е снимка, рисунка или карикатура, това помага на събеседникът да Ви запомни за следващият път, когато той или тя Ви види. Снимки представящи даден продукт или услуга, или ползите, които Вашият бизнес би донесъл, могат да Ви помогнат да го опишете по-добре от десетки думи. Прилив на цветове (а не само черно и бяло) често е много полезно за картата-картина.
  • Тактилни карти. Някои карти не изпъкват толкова много с това как изглеждат, а по-скоро с начина, по който се усещат. Могат да бъдат използвани нестандартни материали като метал или дърво, или да имат необичайни форми, ръбове, гънки или щамповане. Тактилните карти може да бъдат значително по-скъпи от обикновените карти, защото се използват нестандартни производствени процеси и специални нарязвания. Но за някои предприятия, тази по-необичайна карта може да си струва цената.
  • Мултифункционални карти. Тази карта може да направи нещо повече от популяризиране на Вашето име и бизнес – тя може да послужи като купон за отстъпка, напомняне за събитие или някаква друга функция. Може също така да предостави ценна информация, от която да се нуждае обикновения човек. Например, визитка на хотел може да включва и пътна карта на гърба, която да улеснява гостите му, докато се разхождат из околността. Карта от всеки вид може да се направи многофункционална чрез добавяне на някоя от тези функции.
  • Нетрадиционни карти. Оригинално, нереално или екстравагантно представяне може да привлече допълнително внимание. Творчеството не познава граници, освен размера на сумата, която желаете да похарчите. Някои примери са визитни картички, изработени от шоколад или прегънати в миниатюрна кутия, за да съхранявате малки предмети в нея.
Как визитните картички помагат на бизнеса
5 (100%) 4 vote[s]
, ,
Следваща публикация
Как да изберете между цифров и офсетов печат

Related Posts

Меню