Психологията на цветовете и важността им в маркетинга

Психологията на цветовете и важността им в маркетинга

Изборът на цветове и правилният подбор на визуалния изглед на Вашата марка е една от най-съществените и първоначални стъпки, които трябва да направите, за да може продуктите или услугите, които предлагате, да бъдат възприети оптимално от потребителите.

▪ Цветовете предизвикват емоции
▪ Цветовете подпомагат възприятието на продукта и марката
▪ Цветовете служат за привличане на вниманието
▪ Цветовете спомагат за открояването на дадена марка на пазара и разграничението ѝ от конкурентните марки

Ето защо разбирането на цветовата психология може да бъде много полезна за Вашите маркетингови дейности и да Ви помогне да представите марката си по желания от Вас начин.

Годините опит в рекламна агенция „Ардор Айдия“ ни помагат, за да изберем правилния цвят за Вашите марки, като обръщаме внимание на всички специфики при крайния подбор:

▪ Идентифицираме целевата аудитория и предлагаме подходяща цветова схема
▪ Определяме възможните контрасти за подобряване на яснотата и четливостта на съдържанието
▪ Установяваме така нареченото цветово спокойствие и избираме финалните варианти заедно с Вас

Предишна публикация
Как да бъдете сигурни, че Вашата кампания за сувенирна реклама ще бъде качествена?
Следваща публикация
Септември – ранната Коледа в сувенирната реклама

Related Posts

Не са открити резултати.