Септември – ранната Коледа в сувенирната реклама

Септември – ранната Коледа в сувенирната реклама

Всяка компания, която иска да повиши имиджа си и положителните емоции, които предизвиква, разчита на корпоративните коледни подаръци. Но една от най-честите грешки е да стартирате избора и поръчките си през ноември и декември! Почти винаги това се оказва твърде късно…

Защо септември е перфектният месец, в който да планирате този така важен детайл от Вашата фирмена култура?

·     Разполагате с необходимото време за изграждане на концепция, която да следвате
·     Не сте притиснати от срокове за доставка или изработка
·     Имате достатъчно голям избор и наличности

Защо да не оставяте коледните подаръци за декември?

·     Сроковете за изработка и доставка ще бъдат изключително кратки, а детайлите при всяка поръчка са ключови, което изисква повече време за тях
·     Артикулите, които сте харесали, може да бъдат изчерпани и да се наложи да променяте концепцията си в последния момент
·     Кратките срокове в комбинация с наличието на човешки фактор и работата под голям стрес често водят до грешки по веригата. Това е друга причина навреме да изчистите своята концепция с наша помощ

Доброто планиране Ви гарантира успех – месец септември е перфектното време за подготовка и планиране на Коледната Ви кампания!

Предишна публикация
Психологията на цветовете и важността им в маркетинга

Related Posts

Не са открити резултати.