Транспортна реклама

Транспортна реклама

Транспортна рекламаТранспортната реклама – ефективна и динамична. Чрез нея Вие достигате до хората, когато пътуват, като ефекта й се допълва от това, че е разположена върху сравнително големи площи.

Транспортната реклама създава усещане за познатост на продукта у клиентите Ви, привличайки ги със своята яснота и добра визуализация.

Тя Ви дава възможност за творческо прилагане на Вашите идеи.

Целта на този вид реклама е бързо и лесно да достигне до потенциалните клиенти на Вашия бизнес  без да се натрапва. Тя спомага за бързо разпространение на Вашата търговска марка, достигайки сравнително голям брой гледаемост.

Видове услуги в транспортната реклама

brush

Реклама на автобуси на градския транспорт

Виж повече

Брандиране на фирмени превозни средства

Виж повече

Реализирани проекти

brush

Още информация за транспортната реклама:

Транспортната реклама е понятието само по отношение на градския транспорт – автобуси, тролейбуси, трамвай, маршрутки и т.н.

Видовете транспортна реклама са:

*Цялостно облепяне – разположени са от двете страни на превозното средство

*Backboard – от задната страна

*Вътрешна реклама (interior cards) – те са малки, виждат се само от пътниците във вътрешността на превозното средство. Рекламата вътре в транспортните средства под формата на хенгери, флайери за градския транспорт и калъфки за седалки (на гърба) за междуградския транспорт

 

Преимущества на транспортната реклама

По-долу са изброени някои от тях:

*Силно концентриране върху вътрешната транспортна реклама – не може да не я забележим или да я изключим, както правим с телевизионната или радио-рекламата. Освен това се съсредоточаваме върху нея – просто погледът няма къде да избяга, ако пътуваме 20-30 минути.

*Максимална видимост – това е само по отношение на вътрешната транспортна реклама.

*Много широка аудитория – в града има много разнообразни потребители и транспортът като цяло покрива съответната агломерация.

*Максимален показ – транспортната реклама циркулира по 16-18 часа в денонощие.

*Икономичност – транспортната реклама е по-евтина в сравнение с други типове реклами

( особено телевизионната)

*Градските задръствания стават все по-страшни и това е добре дошло за външната транспортна реклама. Така все повече шофьори и пасажери имат достатъчно време за да разглеждат и да се запознаят с съдържанието на тази реклама.

 

Недостатъци на транспортната реклама

*При лошо време и в тъмната част на денонощието забелязваме значително по-трудно тези комуникации.

 

Планирането на транспортната реклама

В случая една от важните променливи е времето, което прекарваме в превозните средства. Средно около 30 минути. Важната променлива във връзка с планирането са и социологическите характеристики на пътуващите хора – хората, отиващи и връщащи се от работа, учениците и пенсионерите.

 

Възприемане и читаемост на транспортната реклама

Транспортното средство се движи през нощта, в мъгливо и дъждовно време и т.н. Затова в случая трябва да използваме знаци, които възприемаме по-лесно. Идеалните в случая са  изображенията. Ако е вътрешна, нещата се променят има много повече време за четене. Затова по-аналитичните и по-дълги рекламни текстове не са пречка, а помагат на рекламната ефективност.

Обади се сега на 0886 27 90 90 или пиши на Email: info@ardor.bg

Транспортна реклама
5 (100%) 30 vote[s]
Меню